• iconaSZYBKA WYSYŁKA
  • iconaTANIEJ NIŻ NA ALLEGRO
  • iconaMOŻLIWOŚĆ ZWROTU DO 14 DNI
  • iconaŚWIETNE OPINIE
Rabat 10% na pierwsze zakupy
Jak kupować?

1. Wybierz z naszej oferty interesujący Cię produkt.

2. Dodaj produkt "do koszyka", a jeśli posiada warianty dokonaj ich wyboru na karcie produktu.

2a. W przypadku chwilowego braku towaru zamiast przycisku "do koszyka" będzie opcja "powiadom o dostępności". Możesz skorzystać z takiego rozwiązania, a wyślemy do Ciebie maila, gdy produkt znów pojawi się na stanie.

3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj możesz kupić więcej niż jeden produkt) przejdź do koszyka.

4. Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy. Masz do wyboru:

  • Paczkomaty InPost
  • Kurier InPost

Koszty dostawy będą widoczne bezpośrednio w koszyku, ale możesz też o nich przeczytać tutaj. Pamiętaj również, że zamówienia powyżej 50 zł wysyłamy za pomocą Paczkomatów InPost bezpłatnie.

5. Wybierz dogodny dla siebie sposób płatności. Do wyboru masz płatności:

  • przelewem online - szybko zalogujesz się do swojego banku i bez konieczności podawania szczegółów zamówienia dokonasz płatności
  • kodem BLIK - za pomocą kodu w aplikacji bankowej w telefonie
  • PayPo - płatność odroczona nawet do 30 dni od zamówienia
  • przy odbiorze (pobranie) - zapłacisz gotówką kurierowi przy odbieraniu przesyłki

Więcej o płatnościach możesz dowiedzieć się tutaj.

6. Następnie musisz podać dane do realizacji zamówienia. Możesz skorzystać z jednej z 4 opcji:

  • zakup z rejestracją - założysz konto w naszym sklepie. Pozwoli to na udział w programie lojalnościowym, będzie też dostępna historia Twoich zamówień
  • zakup z wykorzystaniem konta Google lub Facebook - podobnie jak zwykłą rejestracja, ale wykorzystujesz swoje konta w Google lub Facebook. Nie będziesz zmuszony do pamiętania osobnego hasła do sklepu
  • zakup bez rejestracji - podajesz tylko dane do wysyłki, ale nie będziesz mógł korzystać z programu lojalnościowego
  • zakup z użyciem istniejącego konta - jak już zakładałeś wcześniej konto w naszym sklepie to wybierz tę opcję

7. Sprawdź czy wszystko się zgadza i "potwierdź zamówienie" odpowiednim przyciskiem.

8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.

9. Czekaj na przesyłkę i odwiedzaj nas ponownie.


Co się dzieje z moim zamówieniem?

Po dokonaniu wpłaty twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji. O jego wysłaniu poinformujemy cię mailowo, a jeśli założyłeś konto w naszym sklepie status zamówienia możesz śledzić logując się do sklepu tutaj.


Zwroty lub reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty spełniły twoje oczekiwania. Jednak pamiętaj, że zawsze przysługuje Ci prawdo do zwrotu w terminie 14 dni od zakupu lub reklamacji. W przypadku chęci skorzystania z takich możliwości sprawdź jak to zrobić.


Masz pytania lub wątpliwości?

Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania dotyczące procesu zakupowego lub produktów zapraszamy do kontaktu:

e-mail: sklep@euromega.pl
telefon: 608 370 062

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl